VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vaše spokojenost s nákupem M·A·C Cosmetics online je naší prioritou. Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty zakoupenými online na M·A·C Cosmetics, můžete nepoužité zboží vrátit (poštovné za vrácení zboží hradíme my) a to do 14ti (čtrnácti) dnů ode dne doručení objednávky.

Pokud si přejete vrátit produkt(y) zakoupené prostřednictvím M·A·C Cosmetics Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte prosím podle následujících kroků:

1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.

2. Kontaktujte náš zákaznický servis, který vám vystaví návratový štítek a sjedná vyzvednutí zásilky Českou poštou.

3. Produkty zakoupené online není možné vrátit na prodejně. Pro zajištění spolehlivého, bezpečného a bezplatného vrácení zboží prosím nevyužívejte jiné způsoby odeslání zboží.

4. Vrácené zásilky jsou zpracovány do 14 dnů od obdržení. V této lhůtě budou také poukázány peníze zpět na účet zákazníka. Následná lhůta připsání částky na účet se může lišit podle poskytovatele bankovních služeb. Pro bližší informace o těchto lhůtách prosím kontaktujte svou banku.

Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se vrácení zboží, kontaktujte nás.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY K TÉMATU VRACENÍ / VÝMĚNA ZBOŽÍ

Za jak dlouho dostanu zpátky peníze za vrácené zboží?
Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány a lhůta připsání částky na účet záleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace.

Při výměně položky se na mé kreditní kartě objevily dvě transakce. Můžete mi, prosím, vysvětlit proč?

V případě, že žádáte o výměnu zboží, výměna se realizuje ve dvou krocích:
1)    Za vrácené položky je nejprve vystaven kredit.
2)    Poté je zpracována nová objednávka náhradního produktu.
Na účtu se tedy zobrazí dvě transakce: příjem za vrácené zboží a výdej za nové položky. I když jsou obě transakce v systému prováděny současně, počítejte prosím s tím, že vrácené peníze budou připsány na Váš bankovní účet / kreditní kartu ve lhůtě 14 dnů.

Objednal(a) jsem/obdržel (a) nesprávný produkt. Mohu ho vrátit?
Pokud Vaše objednávka neodpovídá tomu, co jste čekali, kontaktuje nás co nejdříve na telefonním čísle +420228880367. Zákaznický servis je k dispozici od 8 - 17 hod., od pondělí do pátku.

Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mohu dělat?
Pokud jste dostal(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás, jakmile to bude možné, na +420228880367.

Mohu vrátit nebo vyměnit produkt, který jsem zakoupil(a) v kamenné prodejně?
Online vracení a výměnu zboží jsme schopni uskutečnit pouze pro zboží zakoupené na našem webu www.maccosmetics.cz. Produkt(y) zakoupené v kamenných prodejnách nebo prodejních místech musí být vráceny přímo v místě prodeje.

Poškozené zboží
Po doručení zásilky si, prosím, zkontrolujte celý obsah zásilky, abyste zjistili případné škody. Je normální, že jsou zásilkové krabice mírně porušené, ale pokud došlo k poškození zboží, uschovejte krabici a veškerý obalový materiál a neprodleně nás kontaktuje na +420228880367. Zákaznický servis je k dispozici od 8 - 17 hod., od pondělí do pátku.