VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vaše spokojenost s nákupem M·A·C Cosmetics online je naší prioritou. Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty zakoupenými online na M·A·C Cosmetics, můžete nepoužité zboží vrátit, nebo vyměnit (poštovné za vrácení zboží hradíme my).

Pokud si přejete vrátit, nebo vyměnit produkt(y) zakoupené prostřednictvím M·A·C Cosmetics Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte podle následujících čtyř kroků:

1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.

2. Odstraňte z krabice všechny etikety s výjimkou bílé etikety ve tvaru diamantu na černém pozadí (pokud je na krabici umístěna).

3. Ve vaší zásilce najdete etiketu s předplacenou úhradou poštovného a adresou pro vrácení zboží. Touto etiketou opatřete krabici, ve které budete zboží vracet. Pokud etiketa chybí, zavolejte náš zákaznický servis na čísle +420 234 749 658. Etiketa vám bude zaslána e-mailem.

4. Zavolejte zákaznický servis UPS na čísle +420 233 003 300 (hovor je zpoplatněn dle tarifu vašeho operátora) a naplánujte si místo a čas vyzvednutí zásilky, nebo navštivte stránku https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=cs_CZ a naplánujte si vyzvednutí zásilky online. Vyzvednutí zásilky pro objednávky online je možné pouze mezi 9. – 18. hodinou. Vrácení zásilky je bezplatné. Zboží zakoupené online není možné vrátit v prodejně.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY K TÉMATU VRACENÍ / VÝMĚNA ZBOŽÍ

Za jak dlouho dostanu zpátky peníze za vrácené zboží?
Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány a lhůta připsání částky na účet záleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace.

Při výměně položky se na mé kreditní kartě objevily dvě transakce. Můžete mi, prosím, vysvětlit proč?

V případě, že žádáte o výměnu zboží, výměna se realizuje ve dvou krocích:
1)    Za vrácené položky je nejprve vystaven kredit.
2)    Poté je zpracována nová objednávka náhradního produktu.
Na účtu se tedy zobrazí dvě transakce: příjem za vrácené zboží a výdej za nové položky. I když jsou obě transakce v systému prováděny současně, počítejte prosím s tím, že vrácené peníze budou připsány na Váš bankovní účet / kreditní kartu ve lhůtě 14 dnů.

Objednal(a) jsem/obdržel (a) nesprávný produkt. Mohu ho vrátit?
Pokud Vaše objednávka neodpovídá tomu, co jste čekali, kontaktuje nás co nejdříve na telefonním čísle +420 234 749 658. Náš zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 8:00 - 20:00 a v sobotu mezi 9:00 - 12:00.

Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mohu dělat?
Pokud jste dostal(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás, jakmile to bude možné, na +420 234 749 658

Mohu vrátit nebo vyměnit produkt, který jsem zakoupil(a) v kamenné prodejně?
Online vracení a výměnu zboží jsme schopni uskutečnit pouze pro zboží zakoupené na našem webu www.maccosmetics.cz. Produkt(y) zakoupené v kamenných prodejnách nebo prodejních místech musí být vráceny přímo v místě prodeje.

Poškozené zboží
Po doručení zásilky si, prosím, zkontrolujte celý obsah zásilky, abyste zjistili případné škody. Je normální, že jsou zásilkové krabice mírně porušené, ale pokud došlo k poškození zboží, uschovejte krabici a veškerý obalový materiál a neprodleně nás kontaktuje na +420 234 749 658. Náš zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 8:00 - 20:00 a v sobotu mezi 9:00 - 12:00.