O nás

V čem je M·A·C jiný

M·A·C je díky bezkonkurenčním zkušenostem v oblasti UMĚLECKÉHO LÍČENÍ světovou jedničkou na trhu profesionální dekorativní kosmetiky.

M·A·C oslavuje rozmanitost a INDIVIDUALITU – zastupujeme různé věkové skupiny, rasy i pohlaví.

M·A·C je hrdá KOMUNITA profesionálních make-up artistů, kteří společně převádějí naše vize do skutečného života.

M·A·C je jedním z hlavních TRENDSETTERŮ, spolupracuje s předními talenty v oblasti módy, umění a popové kultury. Naši Make-up Artisté udávají trendy z backstage fashion weeků po celém světě.

M·A·C věří na SPOLEČENSKOU ODPOVĚDNOST a organizuje našemu srdci drahé dobročinné programy jako VIVA GLAM a M·A·C AIDS Fond.

Zrození legendy:
Od „wow“ ke dnešku...

Různé věkové skupiny, různé rasy, různá pohlaví... Profesionální dekorativní kosmetika, která určuje trendy z backstage módních týdnů po celém světě. Dnes je M·A·C pro miliony příznivců po celém světě mnohem více než jen líčením, ale líčení vždy bylo, je a bude v zárodku tohoto fenoménu.

Společnost „Make-up Art Cosmetics“ vznikla v kanadském Torontu. Vizážista a fotograf Frank Toskan a majitel kadeřnického salonu Frank Angelo nebyli spokojeni s tím, jak vypadala dostupná dekorativní kosmetika na fotografiích a tak se rozhodli vyrábět svou vlastní. Na samém začátku vyráběli líčidla v kuchyni a prodávali je ve svém salonu ostatním vizážistům, modelkám a fotografům. Brzy se tak jejich líčidla dostala také mezi módní redaktory a stylisty. Zmínky o nich se začaly objevovat v kreditech módních časopisů a díky šuškandě byla po jejich produktech stále větší sháňka. V březnu 1984 otevřeli v torontském obchodním domě první obchod M·A·C.

Chtěli něco praktického a dobře vypadajícího a tak líčidla balili do černých šroubovacích kalíšků. V té době dekorativní kosmetiku nabízely především značky, které prorazily s pleťovou kosmetikou. M·A·C se oproti tomu rozhodl soustředit výhradně na líčení. A k prodejním pultům se poprvé místo prodavačů postavili profesionální vizážisté. Jedním z nejvyhledávanějších produktů byla matná červená rtěnka, po které se strhla lavina zájmu poté, co s ní na jedné fotografii byla nalíčena Madonna, jejíž hvězda v té době prudce stoupala.

Značka M·A·C byla pro kosmetický průmysl jako zemětřesení – nabízela obrovskou škálu dekorativní kosmetiky, která kombinovala glamour a eleganci se street-stylem a praktickými dovednostmi. A také u prodejních pultů měla k zákazníkům zcela odlišný přístup. Více než na tradičních prodejních taktikách stavěl M·A·C na kompletnosti a jedinečné šíři své produktové řady. A k tomu se přidávala dávka rebelie. M·A·C od samého začátku nadevše uctíval individualitu a sebevyjádření, což v důsledku znamenalo, že butiky M·A·C vybočovaly a pulty M·A·C v obchodních domech vzbuzovaly údiv.

V roce 1994, kdy se HIV a AIDS zákeřně šířilo po celém světě, M·A·C všechny své dobročinné aktivity nasměroval na tuto problematiku a založil M·A·C AIDS Fond. Ke dnešnímu dni se prostřednictvím kampaně VIVA GLAM a jejích ambasadorů, kterými jsou například Lady Gaga, Pamela Anderson či Nicki Minaj,  získalo více než 340 milionů amerických dolarů na boj proti HIV a AIDS.

Od roku 1994 je M·A·C součástí koncernu Estée Lauder Company a je zastoupen v 90 zemích po celém světě. Ustavičně pracuje na produktových inovacích a každý rok uvádí novinky ve více než 50 kolekcích, které jsou určeny jak pro běžné zákazníky, tak pro profesionální vizážisty.

Spolupráce s obdivovanými osobnostmi popkultury, umění a módy, jako například Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show či Broooke Shields obohacují záběr M·A·C a oslovují jak dosavadní, tak nové příznivce značky. Současně neochvějná přítomnost M·A·C týmu Make-up Artistů na více než dvou stech týdnech módy po celém světě a práce pro renomované designéry počínaje Prabalem Gurung po Vivienne Westwood se zasluhuje o vedoucí pozici M·A·C v udávání beauty trendů.